Virtuaalinen odotushuone -palvelun konseptointi 2020 - ryhmätyö
Toimeksianto
Tavoitteena oli perehtyä asiakasorganisaation asiakkaisiin ja sen pohjalta suunnitella uusi digitaalinen palvelu, mikä parantaa asiakaskokemusta
Mitä tehtiin
Keräsimme tietoa työpöytätutkimuksen ja haastatteluiden avulla. Koostimme kerätyn tiedon virtuaaliselle tutkimusseinälle Miroon ja ryhmittelimme sen samankaltaisuuskaavion avulla. Muodostimme tiedon pohjalta suunnitteluhaasteen, design driverit sekä palvelupolun, johon merkitsimme myös kehitysideat. Muodostimme myös käyttäjäpersoonat sekä käyttöskenaarion.
Lopputuotos
Käyttöskenaarion ja käyttäjäpersoonien avulla muodostimme prototyypin digitaalisesta palvelusta, jota myös testattiin potentiaalisten käyttäjien avulla.
Oma rooli
Tässä projektissa oli yhteensä kaksi tekijää, joten työt jakautuivat tasaisesti meidän välillä. Käytännössä tämä tarkoitti, että kumpikin teimme kaikkia projektin vaiheita, osan itsekseen ja osan yhdessä.
Luo oma verkkosivustosi palvelussa Webador